Friday, September 16, 2011

Saya bermula sekali lagi




Every new beginning comes from some other beginning's end.
- Seneca 

salam,

da lama saya tak berblog since my life yang tramat complicated.sume salah diri sendiri yang terlalu percayakan janji palsu...saya menyesal dan saya sedang bangkit dari kesilapan lalu...syukur kerana saya ada keluarga dan kawan2 yang masih terus menyokong saya, yang saya tahu saya xakan berpatah balik pada kehidupan lalu..

saya sekarang dah mula bekerja,walaupun dengan gaji xseberapa saya bangga kerana sekarang saya tahu berdikari..walaupun da xsemewah dulu, tak boleh berbelanja sesuka hati tanpa risaukan duit, saya tahu...sekarang saya sedang diuji untuk mensyukuri nikmat yang Esa..

my KARUNIA? mmm die sekarang tinggal ngan parent saya kat Jakarta,sebab parent saya bertugas di kedutaan Malaysia di Jakarta Selatan..die semakin manja ngan mak ayah saya sampaikan kalau call, die xnak cakap ngan saya..die manja ngan mama saya...sape sangka ibu saya yang saya paling tak rapat dulu sebab kegarangan dia, paling rapat dengan Karunia..

saya mensyukuri nikmat kehidupan hari ini kerana saya boleh tersenyum riang dengan penampilan yang lebih meyakinkan, tak macam dulu...dulu keyakinan saya tak ada langsung...tapi sekarang saya bangkit dari pengalaman pahit..

new me

lots of love,
wahidah zakaria

No comments:

Post a Comment