Thursday, September 22, 2011

Teramat ingin menurunkan berat badan

selamat malam,

saya terlalu obses untuk kurus tapi tak tahu macam mana nak kurus dengan cara yang betul...maksud saya bukan KURUS. tapi berat badan turun ke BERAT BADAN IDEAL. susah tahu x? lebih-lebih lagi selepas delivered Nia..lagila susah...bila da ajar diri melantak macam jerung lapar..

saya impikan badan saya kembali langsing seperti di tingkatan 5...ala2 model gitu..nanti saya cari pic tu balik k...xingat da letak mane. tapi kalu jadi macam ni pun da ok..
image googled

bibir pun nak jadi macam angelina jolie..huhu..

saya nak langsing dengan cara yang mudah dan jimat...saya cuba kurangkan kuantiti pengambilan NASI tapi saya rasa makan dengan keadaan tanpa soul..

saya akan cube kembali ke bentuk badan yang unggul...AKAN!!!

 lots of love,
wahidah zakaria

No comments:

Post a Comment